انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش برنا ، در این مراسم که در سالن همایش سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل برگزار شد همچنین از خدمات هفت ساله بهروز زلالی مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل تجلیل شد.

بهروز زلالی ، مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل در این مراسم گفت: در هفت سال خدمت خود در این اداره کل با تلاش همکاران موفق به ساخت ، تعمیر و تکمیل 15 هزار و 500 سرویس بهداشتی و حمام برای افراد بی‌ بضاعت و نیازمند شده ایم.
وی اظهار کرد: در این مدت 16 هزار نوعروس روانه خانه بخت شدند و 42 هزار و 800 فقره وام قرض الحسنه نیز به افراد نیازمند در استان پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از 20 هزار نفر از افراد زیرپوشش کمیته امداد در دوره های آموزشی و بهداشتی و طرح ارزیابی سلامت شرکت کرده اند، بیان کرد: همچنین در این مدت بیش از 20 هزار فرصت شغلی جدید با اعتبار یک هزار و 182 میلیارد ریال از منابع امدادی در استان ایجاد شده است.
زلالی از بهره مند شدن 44 هزار و 900 نفر از خدمات آموزش فنی و حرفه ای در این مدت خبر داد و گفت: 12 هزار و 300 خانوار هم با اجرای طرح های اشتغال زایی به مرحله استقلال و خودکفایی رسیده و از چرخه حمایتی کمیته امداد استان خارج شده اند.
او با بیان این که 17 هزار و 200 نفر هم از طرح های فرهنگی در این مدت استفاده کرده اند، افزود: هفت سال پیش 39 هزار خانوار با 89 هزار نفر جمعیت زیرپوشش کمیته امداد استان قرار داشتند که این رقم هم اکنون به 15 هزار خانوار با 30 هزار نفر جمعیت رسیده است.
وی اظهار کرد: سالانه به طور میانگین بیش از 15 هزار خانوار که به صورت موعدی به کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل مراجعه کرده اند که با تلاش همکاران رفع رجوع شده و کمیته امداد استان در مدت هفت سال موفق شده یک هزار و 359 میلیارد ریال کمک از خیرین جذب کند.
حسین دشتی ، مدیرکل جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل هم در این مراسم گفت: تلاش خواهد شد خدمات ارائه شده این نهاد مقدس از لحاظ کمی و کیفی ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه مددجویان ارباب رجوع و ولی نعمتان امدادگران هستند، افزود: از ظرفیت های مراکز نیکوکاری در استان باید نهایت استفاده را برد و امدادگران باید در بهره مندی و بهره گیری بازنگری کرده و خدمات مادی و معنوی به نیازمندان ارائه دهند.
حسین دشتی پیش از این مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان شرقی بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۷
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی