انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


ی حاشیه های امروز ثبت نام انتخابات: از موقشنگه، کارته بازی، خوانندگی تا روسای جدی احزاب
به این مطلب امتیاز دهید
0% 0%

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از العالم، چهارمین روز نام نویسی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا بعد از ظهر امروز حاشیه های متعددی از جمله ثبت نام یک خواننده ، کاراته باز، چند بانو، و روسای چند حزب به همراه داشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهوری سابق که با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، در جمع خبرنگاران درباره پایبندی خود به قانون گفت: حتما اینگونه خواهد بود که در حرف و عمل به قانون پایبند باشم، مستقل آمده ام و برای ثبت نام با احمدی نژاد مشورتی نکرده ام.

مهدی کلهر مشاور رسانه ای رئیس جمهور سابق پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در نشست خبری در پاسخ به این سوال که اگر صلاحیت شما از سوی شورای نگهبان تایید نشود چه واکنشی خواهید داشت؟ گفت: خیلی خوشحال می شوم چون باری از روی دوشم برداشته می شود.

وی ادامه داد: بنده مستقل آمده ام و کاندیدای احمدی نژاد نیستم، شباهت هم به وی یا کم و یا اصلا ندارم. افراد اگر بجای شبیه بودن مکمل هم باشند نتیجه بهتری خواهد داشت و ما دونفر مکمل موفقی بودیم.

بهمن لامعی معاون مدیرعامل بیمه ایران هم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: چرا پس از پایان جنگ تحمیلی فساد در کشور رشد کرد؟ اگر با انواع فساد مبارزه جدی و سیستماتیک نشود کشور در محیط داخلی و خارجی دچار مشکلات خواهد شد و مشروعیت و مقبولیت نظام اجرایی کشور خدشه دار خواهد شد و این خیانت بزرگ و گناه عظیم نسبت به آرمان های انقلاب و شهیدان است.

وی افزود: چرا شبکه بانکی سود را زیر 10 درصد کاهش نمی دهد تا جامعه سالم اقتصادی و رشد تولید و کاهش بیکاری را شاهد باشیم. مردم عملکرد افراد و جریانات سیاسی را بررسی و با شناخت صحیح و با حضور حداکثری رای دهند.

لامعی تصریح کرد: آیا فساد کنونی، تورم، رکود موجود و بی ثباتی اقتصادی نتیجه عملکرد مدیران ناکار آمد نیست؟

محمدزارع فومنی دبیرکل حزب مردمی اصلاحات ، محسن غرویان و حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی هم برای نام نویسی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در ستاد انتخابات کشور حضور یافتند.

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات  با بیان اینکه اصلاح طلبان درسال ٩٢ بین بد و بدتر رو انتخاب کردند، افزود: شورای عالی سیاست گذاری را مرجع اصلاح طلبان و تصمیم برای حضور کاندیداها نمی دانیم، مگر اصلاحات ارث پدری برخی افراد است.

فومنی: شورای عالی سیاست گذاری را مرجع اصلاح طلبان و تصمیم برای حضور کاندیداها نمی دانیم

یک پیرمرد بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و اعلام کرد اگر رئیس‌جمهور شود خویشاوندانش را سر کار نمی‌آورد!

امین‌الله رشیدی خواننده موسیقی سنتی هم به گفته خود با هدف ارتقای فرهنگ و هنر پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشت و ثبت نام کرد.

پور علی مطلق دبیر ستاد انتخابات بعد از ظهر امروز خبر داد که  812 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تا ساعت 13 ثبت نام کرده اند.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در این انتخابات که مانند روزهای قبل از هشت صبح  آغاز شد ، تا ساعت 18 بعد ظهر ادامه خواهد یافت.

بر اساس جدول زمابندی منتشر شده از سوی ستاد انتخابات کشور نیز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری تا 26 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

طبق ماده 35 قانون انتخابات کشور انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند:

1_ از رجال مذهبی، سیاسی.

2_ ایرانی‌الاصل.

3_ تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.

4_ مدیر و مدبر.

5_ دارای حسن سابقه و امانت و تقوی.

6_ مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

همچنین به گفته مسئولان ستاد انتخابات کشور واجدان شرایط باید در زمان ثبت نام با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی و یک قطعه عکس شش در چهار، در ستاد انتخابات کشور حضور پیدا کرده و اقدام به تکمیل فرم های پیش بینی شده کنند.

در این گزارش که لحظه به لحظه در حال بروز رسانی است، تمامی رویدادهای خبری و حاشیه ای چهارمین روز نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمده که در ادامه می‌‌خوانید:

طبق اعلام مسئولان ستاد انتخابات کشور تا پایان سه روز ثبت نام نیز تعداد 644 داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی به عمل آورده اند.

از دیگر حاشیه های ثبت نام امروز حضور تعدادی از مالباختگان موسسه مالی کاسپین بود که خواستار رسیدگی به وضعیت خود بودند.

یکی از مالباختگان موسسه کاسپین با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور نسبت به عدم پاسخگویی دولت به مالباختگان موسسه مالی کاسپین به شدت انتقاد کرد و گفت وقتی روحانی نمی‌تواند مشکل ما را حل کند خودم کاندیدا می‌شوم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی