انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تعطیلی فعالیت کارخانه سیمان اردبیل تکذیب شد

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ


به گزارش ساوالان خبر؛ مدیرعامل کارخانه سیمان اردبیل برخی شایعه و مطالب مطرح در فضای مجازی در باره توقف تولید این کارخانه و تعطیلی آن را تکذیب کرد و گفت: هم اکنون برخی تعمیرات داخلی در حال انجام است و پس ازپایان کار، کارخانه دوباره در مسیر تولید قرار می گیرد.

عادل روحی با اشاره به نشر برخی مطالب در فضای مجازی در خصوص تعطیلی و حال ناخوش کارخانه سیمان اردبیل افزود: این کارخانه طبق برنامه هرساله اقدام به تعمیر کوره و کنترل موجودی خود کرده و در نهایت تا 2 سه ماه آینده تولید خود را از سر می گیرد.

وی بیان کرد: هر سال در دی ماه طبق نامه ای به استاندار اردبیل، فرماندار نمین، اداره کل صنعت و معدن و همچنین بورس این تعطیلی مقطعی اطلاع رسانی می شود تا آنها نیز در جریان فعالیت ها قرار گیرند.

مدیرعامل کارخانه سیمان اردبیل با بیان این مطلب که این تعطیلی مقطعی برای اجرای تعمیرات داخلی طبق برنامه از پیش برنامه ریزی شده و در سایر کارخانه های تولید کننده سیمان کشور نیز اجرایی می شود، تشریح کرد: نه کارخانه تعطیل شده و نه حتی یک نفر از کارگران کارخانه اخراج و یا تعدیل شده اند.

روحی با تشکر از حساسیت مردم نسبت به وضعیت این کارخانه اظهار داشت: جای هیچگونه نگرانی نسبت به تعطیلی و یا افت تولید کارخانه وجود ندارد و تا 2 سه ماه آینده تولید این کارخانه از سر گرفته می شود.

وی گفت: کارخانه سیمان اردبیل درسال جاری توانسته به میزان 30 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل ابلاغ و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی از دولت دریافت و به جریان تولید خود تزریق کند.

به تازگی نامه ای با امضای عادل روحی مدیرعامل کارخانه سیمان اردبیل در فضای مجازی انتشار یافت که در آن از تعطیلی این کارخانه خبر داده شده بود.

کارخانه سیمان اردبیل یکی از بزرگترین واحدهای صنعتی استان اردبیل بوده و 25 کیلومتری مرکز استان و در شهرستان نمین واقع است.

این کارخانه در مهرماه ۱۳۷۵ به بهره‌ برداری رسید.در این کارخانه بیش از 200 نفر مشغول کار می باشند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۹
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی