انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

ترامپ میزان دارایی‌هایش را فاش کرد

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ق.ظ
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اقدام به انتشار گزارش دارایی‌های خود برای سال ۲۰۱۶ کرد.
خبرگزاری ایسنا: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اقدام به انتشار گزارش دارایی‌های خود برای سال ۲۰۱۶ کرد.

این گزارش اولین افشای دارایی‌های دونالد ترامپ از زمان رسیدن وی به ریاست جمهوری محسوب می‌شود.

این سند فاش کرده ترامپ دست‌کم ۱۳۰ میلیون دلار به بانک دویچه بدهکار است.

ترامپ روز جمعه داوطلبانه گزارش دارایی‌های سال ۲۰۱۶ خود را به دفتر اخلاقیات دولت آمریکا ارائه کرد و در آن درآمدها و بدهی‌های امپراطوری تجاری خود از ژانویه ۲۰۱۶ تا بهار امسال را شرح داد.

این گزارش نشان می‌دهد که ترامپ بر طبق گفته خود در سال ۲۰۱۶ دست‌کم ۲۹۴ میلیون دلار درآمد داشته و ارزش دارایی‌هایش به دست‌کم ۱/۴ میلیارد دلار رسیده است.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: دونالد ترامپ از این فرصت برای گزارش داوطلبانه افشای دارایی‌های شخصی‌اش استقبال کرده است و فرم گزارش او از سوی دفتر اخلاقیات دولت آمریکا مطابق با فرایندهای عادی تایید شده است.

بر طبق این گزارش ترامپ صاحب منصب در ۵۶۵ شرکت یا سازمان‌های دیگر قبل از به دست گرفتن ریاست جمهوری بوده است.

ترامپ بعد از رسیدن به ریاست جمهوری کنترل امپراطوری تجاری خود را در اختیار دو پسر و یک مقام اجرایی ارشد خود قرار داده و دارایی‌هایش را در یک صندوق تحت کنترل این مقام اجرایی و پسرش دونالد جونیور قرار داد.

این گزارش از آن جهت اهمیت دارد که ترامپ به هنگام رسیدن به ریاست جمهوری از عمل به سنت انتشار مالیات‌های پرداختی توسط خود سر باز زد.

در سند ۹۸ صفحه‌ای ترامپ هتل جدیدالتاسیس او در واشنگتن در اولین ماه‌های فعالیتش حدود ۲۰ میلیون دلار درآمد داشته است.

همچنین مجمتع تفریحی مارالاگوی ترامپ در فلوریدا که در دوره ریاست جمهوری او میزبان چند رهبر خارجی بوده با افزایش درآمد مواجه بوده و توانسته ۳۷ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

این گزارش نشان می‌دهد که ریاست جمهوری ترامپ نتوانسته آسیبی به درآمدهای او وارد کند.

ترامپ در این گزارش همچنین نشان داده که بدهی‌های شخصی‌اش به دست‌کم ۳۱۵ میلیون دلار می‌رسد که بیشترین بخش آن یعنی معادل ۱۳۰ میلیون دلار مربوط به بانک دویچه می‌شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۷
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی