انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

1000000 نفر واجد شرایط رای در استان اردبیل

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ق.ظ

به گزارش تابناک اردبیل،ناصر نصیری با اشاره به  آخرین رویدادهای انتخاباتی اظهار کرد: هم‌اکنون به تعداد 6 هزار و 339 نفر نامزد برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا استان اردبیل تائید صلاحیت شده‌اند.

وی با اشاره به این‌که واجدین شرایط برای رای دادن در استان اردبیل بیش از 955 هزار نفر هستند، افزود: امیدواریم با تمامی تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری انتخابات شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند با حضور پرشور مردم باشیم و با حضور خود در پای صندوق‌های رای افتخاری دیگر را در کشور رقم بزنیم.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: در شهرستان اردبیل 11 نفر، در شهرستانهای پارس‌آباد و مشگین شهر هفت نفر و در دیگر شهرستانها پنج نفر عضو شوراهای شهری خواهند بود و در حال حاضر تمامی اقدامات لازم در این زمینه انجام داده شده است.

نصیری بیان کرد: معترضان به نتیجه تائید صلاحیت می‌توانند اعتراض خود را تا هفتم اردیبهشت به هیئت نظارت اعلام کنند و تعداد نهایی تائید صلاحیت‌شدگان نیز 18 اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد که معترضان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده اعتراض خود را اعلام بکنند.

وی در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: امیدواریم با تلاشها و پیگیریهای انجام شده روز 29 اردیبهشت ماه انتخاباتی باشکوه و سالم داشته باشیم و با حضور پرشور و استقبال عظیم خود از انتخابات نقشه‌های و توطئه‌های دشمنان را مجددا خنثی کنیم و با حفظ و پاسداری از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی مشت محکمی بر صورت دشمنان بزنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی