انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

یک انتقاد از رفتار صداوسیما در زمان انتخابات

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ


در حال حاضر که هنوز زمان تبلیغات نیست، فرد مورد نظری که کاندیداتوری وی محتمل است به صدا و سیما دعوت می شود و این مساله می تواند سیگنال هایی را به جامعه منتقل کند و اعتماد از رسانه ملی سلب شود.
یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: رفتار صدا و سیما نباید به گونه‌ای باشد که شائبه جانب داری ایجاد کند و در حال حاضر که هنوز به زمان تبلیغات کاندیداها باقی مانده دعوت از یک کاندیدا می‌تواند سیگنال‌هایی را به جامعه منتقل کند.

محمد فیضی در اخطاری با استناد به اصل 110 قانون اساسی گفت: تعیین سیاست های کلی نظام با رهبری است، رهبری در سیاست های کلی انتخاباتی در بند 2 تاکید کردند که داوطلبان انتخابات از صدا و سیما و رسانه ها و امکانات عمومی کشور به نحو برابر بهره مند شوند.

وی همچنین با اشاره به اصل 175 قانون اساسی در مورد آزادی بیان و نشر افکار با رعایت موازین اسلامی گفت: انتخابات یک موضوع ملی است و رفتار صدا و سیما نباید به گونه ای باشد که شائبه جانب داری را نشان دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: بیان خواسته ها و انتظارات همه اقشار مردم و همه جریانات و اهداف باید قانونی باشد نه اینکه تریبونی برای فرد یا جریان خاصی، لذا انتظار می رود شورای نظارت بر صدا و سیما و نمایندگانی از مجلس که عضو این شورا هستند این مساله را مورد رسیدگی قرار دهند.

وی همچنین بیان کرد: در حال حاضر که هنوز زمان تبلیغات نیست، فرد مورد نظری که کاندیداتوری وی محتمل است به صدا و سیما دعوت می شود و این مساله می تواند سیگنال هایی را به جامعه منتقل کند و اعتماد از رسانه ملی سلب شود.

به گزارش ایسنا، مطهری که ریاست جلسه علنی را بر عهده داشت در پاسخ به این اخطار اظهار کرد: صدا و سیما هم این مساله را رعایت می کند، اما ما هم نباید بدبین باشیم و هر اظهار نظری را به انتخابات ربط دهیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی